Soliga onsdag!

Vaknar till en solig onsdag...kallt i luften men soligt! Det blir en kanondag idag...å jag som ska åka hem och städa!?!? Vem vet det kanske går lättare att städa om solen skiner.... Putsa fönster är ett måste! Ja det är väl ändå färdig solat på verandan...! Dax att plocka ihop trädgårdsmöbler och trädgårdspynt.... låta trädgården gå in i höstvila! Pelle klippte gräset igår...kanske sista gången denna sommar! Jag har svårt att säga farväl till sommaren och välkomna hösten... det blir så definitivt på något sorgligt sätt! Lena och Karin flyger till Italien och förlänger sin sommar med två veckor.... jag åker till Huså i helgen och bonar om stugan.... …..lullar in den i höst/vinter mys! Det känns bra....det blir fint i stugan...! Vi jobbar tillsammans Pelle och jag....mysigt! Vi sticker nog redan i morgon....tar ledigt på fredag. Skönt att få en extra höstdag i fjällen! Men först lite mera kontorsarbete och lite möten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0