Surströmmingsfest!

Det blev en rolig och bra dag igår...först en bra loppis och sen en rolig surströmmingsfest med grannarna. Jag sålde för 1000kr på loppisen och så handlade jag för ca 100kr. För den hundringen fick jag en lång vinröd kavaj i plysch...en vitprickig fin ärmlös blus med svart byxa till...en röd klänning...två pants....solglasögon 2st...armband...durkslag....väggamplar för ljus...Inte illa eller hur! Tack till alla grannar som kom på festen trots att vädret var uselt! Idag har vi städat undan och tagit en promenad...nu blir det soffmys och film!


Kommentarer
Postat av: Marina

...och jag fick en blå klänning för 20:- och fyra armband för 20:- :)

2013-09-01 @ 13:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0