En lugnare start.....

Vaknade sent idag....men inte utsövd!
Varför är det som att jag försovit mej när jag kliver upp före 7
och kan börja jobba när jag vill...?!
Det känns betydligt bättre idag...men inte bra!
Jag vet precis vad som felar...men inte vad jag ska göra åt det!
Det är som att ha PMS XL...
du vet när man förstorar upp alla problem och målar fan på väggen.
Det är jag bra på....att måla fan på väggen!
Som om jag aldrig mer kommer att vara glad....!
Så blir det naturligtvis inte...jag är ju en glad person i grunden....
har bara tappat bort mej lite...eller grävt ner mig lite för mycket...!
 
 
 Solen skiner redan från start idag
och det är ju verkligen något att glädjas över....
....längtan efter sommar å semester.....
En del beslut att fatta innan dess...
...och som vanligt är jag ute i sista minuten.
 

"Jag går gatan ner
    Det finns ett djupt hål i trottaren
    Jag faller ner i det
    Jag är förlorad... Jag är hjälplös
    Det är inte mitt fel
Det går evigheter innan jag hittar en väg ut

Jag går nedför samma gata
    Det finns ett djupt hål i trottaren
    Jag låtsas inte se det
    Jag faller ner i det igen
Jag kan inte tro att jag har kommit till samma plats
    Men det är inte mitt fel
Det dröjer fortfarande länge innan jag kommer upp

Jag går nedför samma gata
    Det finns ett djupt hål i trottaren
    Jag ser att det finns
    Ändå faller jag ner i det... det är en vana
Mina ögon är öppna
Jag vet var jag är
    Det är mitt fel
Jag hittar ut ögonblickligen

Jag går nedför samma gata
    Det finns ett djupt hål i trottoaren
    Jag går vid sidan av det....

Jag går väljer att gå nedför en annan gata....."

 

 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

"Solen skiner redan från start idag
och det är ju verkligen något att glädjas över...."
Så är det..:) Glädjeämnen finns överallt! Kram!

Svar: Just det Marina! 😍
jamtlandspower

2014-04-23 @ 16:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0