Lite sol å lite vind....!

Tog bilen i morse trots att vädret var hyfsat....
jag skulle på massage efter jobbet...!
Men massagen blev det inget av...
så jag får väl åka hem och måla köksluckor i stället....
det som inte blev av igår!
" Kom arbetslust och träng dej på här skall du motstånd finna!"
Det sitter liksom fast nu...i renoveringen...
....jag har tappat sugen...
....orken....
.....lusten...
....kraften..
....energin...
...viljan...
....motiveringen.......
You name it...i don`t have it...!
 
 
Tog en lite promenad på lunchen med Nils och Tilda...
det var skönt trots att det blåste...
...soligt men blåsigt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anita

....Och som vanligt lever min blogg sitt eget liv....Detta inlägg lade jag in i tisdags men det ploppade upp idag...!

Svar: Han e så bra din Alex! <3
jamtlandspower

2014-04-17 @ 08:27:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Tack :) lyssna på texten - så fin. "Love wrote a letter and sent it. to hate..." Kram

2014-04-17 @ 10:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0