Middasfix!

Mango&Jalapeno glaserad kyckling med stuvad kinakål blev det till middag! Det tog sin modiga tid trots att vi åkte från jobbet i tid. Först på Bussgods med en kälke till Piteå som Pelle skulle skicka...sen på affären för att handla hem något till den tomma kylen...träffade så många bekants på affären så det tog en evig tid att handla. Sen hem till katter som ville ha fisk...plocka ur kassar...och till slut fixa middag! Jag fattar inte att det tar längre tid nu än när alla bodde hemma. I och för sig så är jag äldre...jobbar längre dagar och äter inte vad som helst..! Gott blev det i alla fall! Pelle drog upp på övervåningen till TVn...jag blir kvar i köket med musik och socislaliserar mig via FB å Blogg...Tror jag ska bada....det blev ingen massage idag och jag behöver lindring till min trötta lekamen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0