Som en smäll på käften....!

Vaknade i morse med månsdagsångest..trots att det är tisdag idag!
Därav vaknade jag tidigt och klev upp redan 05:30...!
 
 
Du kanske har känt där känsaln av otillräklighet...
känslan av att inte räcka till....
känslan av att NU går det åt helvete...!
Den känslan brukar gå över under tiden jag står i duschen...men inte idag!
Det blev bara värre å värre å jag kunde inte äta frukost...
....som om det inte var nån mening att äta!
 
 
Har suttit som en tyst rädd mus på mitt kontor idag....
gjort det jag ska och svarat i telefonen...till och med räknat lönerna!
Men en gnagande känslan av att NU....
just i detta NU kommer ni nog på vilken fejk jag är...
att jag bara låtsas....att jag lurat er alla!
 
 
En promenad i solen på lunchen ( som jag för övrigt inte åt ),
med Pelle under total tystnad...!
Med "nubryterjagihoptårar" som bränner under ögonlocken
har jag jobbat mig igenom en eftermiddag....
.....skippade mötet med banken då jag tydligen tappat talförmågan....!
 
 
One of those days....men lite värre än vanligt!
 
 
I morgon är det säkert bättre...
men idag käns det som om jag fått smaka på en av livets käftsmällar...!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Men kära vän hur är det? Kram påre <3

2014-04-22 @ 18:52:32
Postat av: Marina

Godnatt vännen! Hoppas verkligen du får en bättre morgondag - men - varför inte satsa på att prata med någon? Du tar ju hand om hår händer och fötter så varför inte ge själen lite omtanke med ❤️

Svar: Jag har ju gjort det i massor av år...gått på samtal....och just nu har jag INTE råd....Det löser sig säker...får väl skrämma hjärnspökena på flykt...!
jamtlandspower

2014-04-22 @ 23:19:35
Postat av: Maggan

Det finns gratis hjälp att få. men då måste du söka den på vårdcentralen och det vill du väl inte.
Kram!!

Svar: ....Nää..kan själv! 😱
jamtlandspower

2014-04-23 @ 13:59:44
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0