En gnagande oro....

Det är inte bra just nu....jag oroar mig...för typ allt!
Men i första hand oroar jag mig för
hur jag ska fixa allt på KAPAB v. 35
Nils har semester och en av medarbetarna blir sjukskriven...!
Vi blir två kvar då...Emil och jag!
Emil måste svetsa sågblad och jag får fixa allt det andra
som att svara i telefon...skriva order...och packa å skicka iväg allt.
 
 
Samtidigt ska jag ha Tilda...
som jag ju lovat för länge sedan eftersom Nils ska till Cypern.
Jag ska bo i Lugnvik med Tilda i Nils och Mariells lägenhet...
köra bil till jobbet med Tilda bak i Mariells bil...!
Tilda måste ju vara med mej på dagarna...hon kan ju inte vara ensam så länge.
Om jag "bara" satt på mitt kontor så vore det ju inga problem
men att ha henne på verkstan det går ju inte...!
Får väl se hur mycket hon "gråter" över att bli ensam på kontoret...!
 
 
Hoppas att Pelle kan ta sig i kragen
och hjälpa till med telefon eller på levderanserna....!
 
 
Det löser sig säkert...det gör ju liksom alltid det på något vis...! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2014-08-14 @ 22:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0