Fira det som firas kan...!

Igår firade vi Nils och Marielle....
det gäller att träffas å fira det som firas kan....
det gäller att passa på!
Middagen blev god och jag gick hem i tid och slapp att stressa.
Synd att Lars jobbade!
 
Nu på morgonen har jag varit och fixat mina naglar...
välbehövligt men dyrt.
Jag får nog lägga ned detta med att fixa mina naglar på salong....
Marielle håller på att lära sig...
kan betala henne en slant i stället...kanske...om hon vill...!
 
 
Jag cyklade på stan i morse...det var lite kallt...
inte mycket men lite höstkänningar fick jag nog.
Det är varmt å skönt i solen men inte annars...
blåste lite snålt om man säger så!
Blir lite gråtmild när jag tänker på att sommaren snart är slut...
men så är det ju...det är livets gång.
Vi kommer ju att ha många fina dagar ännu....
det kan vara sommar ända in i september....
......om det vill..... för min del! 
 
Onsdag mina vänner...redan mitt i veckan!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Vi har gjort en liten inredningstripp idag - men det blev bara badlakan/handdukar till Alex som flyttar nästa vecka. Kan vara läge att spara möbel och prylshoppingen tills han dragit..:

2014-08-13 @ 15:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0