Grattis Nils!

Idag fyller min förstfödde son 25 år....!
Jamen du hör väl....Nils fyller 25 år...!
Hur gick det till..?
"Times flies but you're the pilot!"
....undrar det jag...!
 
Älskade snälla å goa Nils...
Nyförlovad med flickvän å hund!
Vi kan inte fira honom idag då
han är på Getaway Rock Festival i Gävle....
men var ska sleven vara om inte i grytan!?
 
Det var ingen lätt match den gången för 25 år sedan
då jag skulle föda...
....jag var 32år och hade väntat så på denna krabat.
På den tiden tog man inte reda på kön
så Pelle och jag hade ingen aning om det skulle bli en flicka eller in pojke.
Jag var inne på förlossningen i hur många timmar som helst....
men öppnade mej inte som uppgiften krävde
så till slut blev det ett akut kejsarsnitt.
Jag var nersövd och min son var över en timma gammal
när jag fick honom i min famn för första gången.
Det var så klart kärlek vid första ögonkastet!
 
Älskade son...jag önskar dej allt gott i livet...
....fortsätt att vara den glada...snälla och hjälpsamma person
som du alltid varit.
 
 
Grattis Nils! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis Nils! Hurra för dig på stora dagen! ❤️

2014-08-08 @ 11:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0