Snabba dagar...

Idag har allt gått i full fart...och jag är helt slut när jag kommer hem! Tog en promenad med Tilda och fixade middag. Det ringer plötsligt på dörren och den kvinna som står i trappan talar om för mej att jag har lämnat bilen på parkeringen med dörren öppen på vidgavel...! Men hur fasen kan man göra det...? Snacka om stressad...! Efter ännu en promenad med Tilda somnade jag i soffan framför TVn....nu dags för sängen och mera sova! 

Äntligen middag...! Idag blev det en snabb tonfisksallad av det som fanns i sonens kyl..! I morgon fredag och min sista dag med denna jobbstress...Nils kommer hem på lördag! 






Kommentarer
Postat av: Marina

Min sista semesterdag och solen skiner åter från en blå himmel :) Har ändå plockat bort balkonglådorna idag - pelargonerna såg inte så ståtliga ut längre. Ser fram emot fredagar framöver...de känns ju annorlunda när man jobbar 💞

2014-08-29 @ 09:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0