Toooorsdag...!

Tilda å jag tog en promenad redan vid 6....sedan frukost och iväg på KAPAB..var på plats kl. 7:15 idag. Annars lika som igår....fullt ös medvetslös hela dagen å en regnig promenad med Tilda på lunchen. Efter jobbet åkte jag å Tilda ner till Storsjön och tog en promenad innan vi åkte hem till Lugnvik. Nu har vi ätit middag ( ja jag oxå..! ) och nu softar vi lite innan det är dax för kvällspinken! Undrar om jag ska bjuda hem min man på middag i morgon....kanske vill han sova över oxå..! 😝😍



Kommentarer
Postat av: Marina

Skjutsade Alex till 05.30 tåget imorse så nu har vår yngste blivit inflyttad Stockholmianare typ... Känns bra ❤️ Har redan börjat rensa och flyttat runt saker så imorgon får Röda korset äran av ett besök ;) kram! 😘

2014-08-21 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0