Lucia!

Startade dagen tidigt med Luvia på TVn. Pelle for på jobbet och jag tog ett arbetspass i det förfallna hemmet...en redigt stor tvätthög och lite stryka örngott..! Sem tog jag en promenad ner på Lillänge...klart å kallt ute! Ikväll bar det Julfest med Pantertanterna från Körfältet. Vi startade med lite glöggmingel ute i det fria...nere bi Storsjöns strand / Mimnesgärdet. Det blev hur mysigt som helst! Sem blev det paj och vin hemma hos en av tanterna dm bor precis ovanför Willys..! Bo har käkat gott...druckit vin och nytt julklappar...helt otroligt vad fina saker man kan köpa gör en 50 lapp...! Fick åka bil hem med Ansis dotter och det var skönt! Nu dax att hoppa i mer i sängen...i morgon mera julstök! 





Kommentarer
Postat av: Marina

Missade Luvia jag - men Lucia såg jag :) Bo måste ha myst som ensam man med er tanter 😉 hihi

2014-12-14 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0