Vad händer....?

Jag har skrivit flera inlägg som bara försvunnit....puts väck...! Vad händer...? Igår tog vi en lång sovmorgon...softade inne med film å brasa....tog en lång skön promenad runt byn....Pelle byggde om våningssängen från barn till vuxen och det blev jätte bra...ännu en sovplats! I går kväll  var vi på möte i Kall ang. fiber till Kallbygden...vi ska nog gå med så att vi får en uppkoppling värd namnet och lite TVkanaler att välja på...det ska vara kart att använda i september 2015. Idag funderar vi på att åka lite längdskidor i Björnen...det är bara -5 grader idag....men jag fryser som en hund...! Jag har svårt att slappna av i min ledighet....särskilt idag då det är vanlig måndag....något säger mig att jag borde jobba...! Snart slut på året...det känns underligt att året redan gått och ett nytt står på lut..! Men välkommen 2015! 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0