Det blir inte alltid som du tänkt dej......

Hade planerat att åka och hälsa på söstra mi i nya huset nu till helgen....men av olika anledningar blev det inte så....Tråkigt! Men så är det...det blir inte alltid som man planerar å tänker...Vi får planera in en annan helg senare i vår! Jag vill oxå åka till Järpen i morgon och se Opera via satellit från Royal Opera House i London...dom ger Don Giovanni...! Men det blir nog inte heller av....ingen av vännerna har  hakat på och jag vill inte gå "ensam"...! När vi rev köket för att sätta in ett nytt...äntligen efter många års funderande....så upptäckte vi en liten vattenskada i köksgolvet....nu har vi rivit mera och den är nog inte så liten den skadan....måste nog byta hela golvet och spånskivorna under....hoppas att det inte runnit ner i källaren...! Får kontakta försäkringsbolaget idag. Och alla nya bänkar å pryttlar kommer på torsdag....! Näe...det blir inte alltid som man planerar å tänker ut....men det måste ju gå på något sätt ändå. Och tur i oturen att vattenskadan dök upp nu och inte i ett färdigrenoverat kök!  Idag har jag planerat att damen från bokföringsbyrån ska komma och hjälpa mej med en grej....hoppas hon kommer! 

Vår vattenskada som breder ut sig under parketten i köket! 😟




Kommentarer
Postat av: Marina

Men va f...! Det kostar att vara husägare och jag hållet med om "turen" att skadan upptäcktes nu! Å du - vilka tråkiga vänner du har...;) p&k

2014-02-11 @ 08:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0