Jobba jobba jobba...

......men det blir liksom inget....
...ingen fart å inget kul!
Jag jobbar järnet men har svårt att se resultatet...!
Massor med viktiga saker att ta tag i....
...men jag smiter undan och gör något lättare...
....något mindre viktigt!
Vete tusan vad som har hänt med mej...?
Har liksom tappat styrfarten och flyter bara med!
Svårt att styra skutan utan fart...
Svårt att leva livet med att bara flyta med....!
 
Jag måste börja träna...men orkar inte ta mej till gymmet..!
Vad är det för fel??
 
Jag längtar efter sol och ljus...
......blablablablabla...!
 
Kräks på mig själv och min oförmåga att rycka upp mej!
 
Skärp dej nu för faaan...
det finns dom som har det värre!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0