Tankar.....!

Jag tänker en hel del...på det som varit....på det som är och det som kommer...! Det gör säkert du med.! Det som varit kan jag inte göra något åt....det som kommer kan jag inte veta något om...Bar det som är just nu kan jag med framgång (kanske!) åtgärda...fixa...ordna...! Jag vill gärna lägga mej i sånt som jag ser och som inte känns bra...Men ibland / oftast är det bättre att låta bli...att inte ha åsikter om allt å alla! Men det jag funderar över just denna morgon måste jag ventilera...jag måste tala om hur jag ser på detta....dela mina tankar. Om jag använder just ordet " jag" så blir mina synpunkter mina och inte så dominerande......jag känner....jag tycker....jag funderar över...jag tänker...jag vill...osv...Det är ju inte säkert att någonting förändras....men jag har i alla fall provat att göra något! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0