Stilla söndag....

Vaknade före kl.6 men somnade om en stund. Ser film med PK... Något med vampyrer...inte min grej! Det blir en lugn dag ..filmer...plocka lite i stugan...åka hem i tid. Det är redan ljust ute och det är ljust länge på dagen...I love ot! Jag ska ta hem mina kängor och mina skidor så jag kan åka både skidor och långfärdsskridskor  hemma i stan. Jag är urusel på skridskor men kan väl kanske lära mig. Önskar er en skön söndag! 

Gruvstugan igår! 

Härligt ljus! 

Bastu å bira!







Kommentarer
Postat av: Marina

Vaknade också tidigt och med städlust..:) har rensat skåp och lådor i köket (satte om alla blommor igår *så nice*) är nu på väg till Sebbe med jord och strykjärn - blomomsättning och gardinbyte väntar..:)Kör försiktigt hem - halt på vägarna är det! Kram

2014-02-09 @ 12:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0