Feber å snuva...!

Vaknade i morse med feber å snuva...men tog mej på jobbet ändå. Jaaa jag vet att det är fel! Men det var två saker jag var tvungen att fixa idag! Det tog längre tid än jag trodde...Emil skjutsade hem mej i lunchtid! Nu ligger jag under filten och kryar på mej! Det blir väl inget Huså i helgen då....ingen mening att släpa två katter dit upp i denna kyla...för att sitta inne och elda i spisen å vara sjuk! Borde städa...borde jag trodde å skulle men näääe...det blir ingenting! 
Trevlig helg önskar jag er alla! 



Kommentarer
Postat av: Marina

Ta hand om dig i helgen..mys under filten och drick varmt! Kramar <3

2014-01-24 @ 13:58:36
Postat av: Maggan

Krya på dig kära syster!

2014-01-24 @ 18:25:56
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0