Lasse Lasse liten....!

Vi hade en heldag Lars och jag igår! Åkte ner på Clarin och käkade Brunch....en underbar buffé' hade dom...sen gick vi på stan en sväng och på kvällen kom alla grabbar med respektive hem på middag. I morse for han sonen...från Frösön till Arlanda vid 8 och sen vidare mot NY....jag känner mig trött å ensam å jätte ledsen! Men jag vet att detta är något helt fantastiskt han får vara med om och om 16 veckor kommer han hem på sommarlov....16 veckor går fort...visst gör det...?

Middag igår! 

Finaste Lars!


By by....se you....! ❤️



Kommentarer
Postat av: annika

Du är en duktig mamma du - jag följde min ända till Arlanda...Fast det var sommar då så lite lättare att bila än nu.
Vad ska han läsa?
Å 16 v känns länge nu men du har kommer att ha fullt upp i din vardag så tiden pinnar iväg. Men...sista veckorna innan han kommer hem kan vara lite sega.
Å idag är det mycket enklare än när min moster for till USA i mitten av sextiotalet - nu kan vi mejla, skypa och t o m använda vanlig telefon utan att bli helt ruinerade. Enda problemet är tidskillnaden!

Svar: Han ska läsa Internationell ekonomi! Idag har varit en jobbig dag........
jamtlandspower

2014-01-19 @ 19:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0