Söndag.....

Sovmorgon och en kraxig timma framför TVn....ska på stan en sväng med Lena....fika och kolla in nya kläder inför Bolistmässa som är i slutet av januari. Jag måste ha något nytt och snyggt att ta på mej....mingarderob är helt slut! Jag borde in på kontoret en sväng oxå...göra färdigt det jag började med igår....och städa å plocka bort julen på kontor och verkstad. Men vi får väl se vad jag hinner...känner mig långsam å lat idag...! Ikväll ska vi på nyårsrevy...med vänner! Först ska vi äta suppe på Hotell Clarion oc h sen blir det Revy på Storsjöteatern. Detta blir verkligen skoj! 



Kommentarer
Postat av: Maggan

Åååå, vad kul med nyårsrevy!

2014-01-12 @ 11:31:21
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0