Lite regn.....

......har ingen dött av! Idag regnar det....är varmt och skönt men regn....! Jag har svårt att klä mig idag....jobba på verkstan hela dagen....jobba på katthemmet i kväll och sen avsluta med tjejmiddag hos Karin...! Det blir en liten kasse med ombyte med till jobbet idag! Just nu är regnet sparsamt men jag vaknade av spöregn....och det ska regna hela dagen...! Blir själv på jobbet idag då Nils ska med Tindra till veterinären...! Det löser sig...tur man har simultankapasitet...växelvisa arbetsuppgifter...! Må så gott hörni..! 




Kommentarer
Postat av: Marina

...solen är på G..;o)

Svar: Vansinnigt varmt på lunchpromenaden idag! 😵
jamtlandspower

2014-07-08 @ 10:50:47
Postat av: Marina

Ja min själ...har precis rännt på stan och luftfuktigheten är 90% - syret 10%..pust..:)
Men - visst njuter vi! :o)

2014-07-08 @ 13:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0