Semersterstart !

Ännu en dag på KAPAB.....sedan semester! Nils och jag fixar reservdelar...så det blir ordning och reda och lätt stt hitta! Men ännu är jag ensam....PK har åkt till Gällö i nåt ärende och Nils har inte kommit ännu. En solig och varm dag idag oxå....den känns lite svalare än igår men långt ifrån kall. Jag slits emellan det som skall göras hemma....åka båt....hjälpa Emil å Elina....fixa i stugan....åka på semester...! Och så har jag vara två veckor...hur ska det räcka..? Och så har vi Yran och en Boltonfest att klämna in som grädde på moset...! Det löser sig säkert....det brukar ju det! Ikväll blir det nog en tur med båten...eller hjälpa kanske Emil....eller....?!?! Må så gott hörrni! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0