Solig måndag...!

Vaknar till en solig måndag....lite kyligt i luften men 25 grader i solen!
En promenad till jobbet....
....bara Nils , Pelle och jag som jobbar denna veckan
och Pelle går hem mitt på dagen alla soliga dagar...
....I wish.....!
 
 
Idag hoppas jag hinna undan lite papper och betalningar...
och förbereda löneberäkningen.
Sen ska jag ju vara på leveransavdelningen..
packa paket och och få iväg så mycket som möjligt av detta.
 
 
Jag måste slå en pling till min frissa oxå....HJÄLP....!
Har lovar Emil och Elina att hjälpa till med flytten och nya lägenheten denna veckan....
riva tapeter stod på schemat...och måla å tapetsera.
Man hinner det man hinner!
 
 
Jag är glad att solen skiner....
trots att jag måste jobba...lättare och roligare att jobba då oxå.
 
 
Godmorgon på er...!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0