Tiiisdag....!

Det är konstigt att jobba när inte alla är på plats....
när verksamheten inte är igång fullt ut!
Man måte motivera sig själv mycket hårdare för att få något gjort!
Vår telefontid är denna veckan 8-12....
sen kan jag gå hem om jag vill....
om jag har tid....
om jag gjort det jag ska!
Idag tror jag nog att jag går hem efter lunch...faktiskt!  
 
Vi ska på middag till Eivor & Sewe ikväll.... hela ligan....
Emil å Elina, Nils å Marielle, Knut å Lars, Pelle å jag...!
 
 
Det blir skoj! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag jobbar till 19 - hade sen tänkt att A skulle möta upp mig på Krogstråket för en middag ute... Vi får se hur det går. Hälsa alla - Kram!

2014-07-29 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0