En fyradagars.....

En fyradagarsvecka har snart runnit iväg....
och jag är ledig i dagarna tre!
 
 
I morgon ska jag på Elinas examen ( Emils flickvän!)...
hon tar förskolärarexamen och ska ha mottagning hemma på gården.
Hoppas att det blir bra väder för jag antar att vi ska vara ute.
Sen har vi inget bokat....
förutom att båten ska fixas och sjösättas på lördag ;O)
Jag ska träffa Lena lite oxå...
det blir nog en sväng nån av dagarna.
 
Idag har vi varmt men mulet...
och det ska bli bättre i morgon.
Tur för alla som tar studenten idag att det slutat regna...
mycket roligare med i alla fall uppehåll.
 
 
Och nu ska jag ta kompledeigt och cykla ner på stan....
jag ska äntligen fixa mina naglar! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

...och jag har sån tur att jag jobbar på lördag..:) Idag åker jag bokbuss - en liten skoltur och slutar halv 3 - Skönt....för nu skiner solen!

2014-06-05 @ 09:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0