Förberedelser....

Nu förbereder vi oss för semester....
för att stänga KAPAB i två veckor!
Det är mycket som måste vara klart innan vi kan stänga.
Verkstan ska städas...
varenda pall ska lyftas på och det ska sopas å skuras.
Egentligen borde vi måla golvet oxå...men det får vänta.
Städa ska vi göra på fredag!
Sen ska vi inventera vårt lager....
räkna var eviga pinal och knappa in i datorn.
Det ska vi göra på måndag!
 
 
Så mycket som möjligt av alla beställningar måste vi oxå få iväg...!
Detta innebär att vi alla måste vara felexibla och se vad som ska göras...
jag är dålig på att deligera så det kanskae slutar med att jag gör det själv...!
Skämt åsidå...vi hjälps så klart åt!
På måndagkväll ska jag ta med mig mina medarbetare och gå ut och äta.
Det gör vi varje år....det är tradition!
 
Alla längtar efter några veckors ledighet....
och så väntar vi på solen!
I morse var det faktiskt hyfsat väder...
jag gick utan jacka till jobbet och klockan var före 8.
Enligt min väderapp så blir det väder som idag resterande veckan...
inget regn och temperaturen stiger till ca 16-18 grader.
Det tar sig! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0