Kallt som f...!

Det blir till att plocka fram skoteroverallen i midsommar
om detta väder fortsätter....kallt så in i bomben!
Man kan ju undra varför....
....varför kan vi inte få en härligt skön å varm Midsommarhelg???
 
Ikväll ska jag förbereda tjejmiddag till på onsdag...
det är min tur att dra ihop gänget!
Jag vet redan vad jag ska laga för mat...
behöver bara komplettera lite på affären....
och så ska vi hämta stenplattor som jag köpt på FB....
ska lägga dom i gången vid entrén i iställtet för grus!
 
Men först ett kontorspass...
med en telefon som ringer hela tiden....
och som blir mitt problem
eftersom Nils är hos veterenären med Tilda.
 
 
Nu siffror å siffror å siffror...!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0