Regniga onsdag!

Godmorgon....!
Idag regnar det...men det visste jag att det skulle...
känns ok för i morgon blir det sol igen säger min väderapp.
Jag cyklade till kontoret trots regnet!
 
 
Jag jobbar på med min Kvalitet & Miljörevision....
idag måste den in vare sig jag blir klar eller ej...
absolut sista dagen idag ( egentligen i måndags men...men...!)
Jag är inte orolig för revisionen....
men det vore onödigt om vi inte gick igenom utan anmärkning...
merjobb som jag inte behöver.
 
Inte så länge till semester nu....
jag längtar efter mina fjuttiga tre veckor!
Vi blir hemma på semestern...
i stugan och hemma på Kallkällvägen.
Vi ska gå på Yran...trots att vi inte har råd.
Egentligen vill vi gå på Väsby Rock festival...
men vi väljer Yran av lite olika orsaker...!
Vet inte om jag ska gå bara lördagen...
eller om jag ska gå på alla tre kvällarna...?
Den som lever får se!
 
Nu kör vi så att denna onsdag blir bra...
och så satsar vi på en solig torsdag! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0