Soliga måndag!

Idag när man ska på jobbet då skiner minsan solen! Jag skjutsade Lars på jobbet i morse eftersom han lämnat sin cykel hos en kompis. Passade då på att kolla till Solöga som ligger i Frösö båthamn....hon mådde bra! Jag hoppas verkligen att det blir varmare väder så att det blir några turer med Solöga! Idag ska jag räkna löner och betala räkningar...det första först! Sen har jag en hel del annat som måste vara klart innan semestrarna drar igång. Om två veckor går de första ur personalen på semester....men jag jobbar i tre veckor till. Sen hoppas jag kunna vara ledig någon vecka sent i höst! Men som sagt...först några veckor med jobb och en kort sommarsemester - det första först! Ikväll aka jag jobba som volontär på katthemmet...det blir skoj! Hoppas att du får en fin vecka! 
 
Solöga i morgonsol! ❤️









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0