Uppsala

Är uppe med tuppen och försöker packa...åker ju till Uppsala ikväll. Jag skull packar igår men det föll eftersom jag 1) inte har något stt packa och 2) det jag äger å har låg i tvätten...! Nu blir det som det blir...! Bara Pelle vaknar nån gång så jag kommer in i garderoben. Idag ska vi Kvalitet och Miljörevision på KAPAB...! Det blir som det blir med detta oxå...ser inte så ljust ut tycker jag...jag litar ju på min magkänsla. Det blir nog en del punkter att rätta till...inte hela världen . Det är som att besikta bilen...ibland blir det ombesiktning! Nu hör jag att gubben är vaken...bara att sätta fart med packningen då! 




Kommentarer
Postat av: Maggan

Komsi komsi!

2014-06-10 @ 08:22:06
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0