En fredag i mars....

En vanlig fredag...ovanligt pigg är jag idag
eftersom jag gick och lade mej redan kl.11.
 
Nils jobbar hemifrån idag så att han kan vara med Tilda..
.det går ju utmärkt med telefon och fjärrskrivbord....
borde jag också göra nån dag i veckan!
 Idag ska sluta lite tidigare....
packa in katter å mat i bilen och åka till Huså.
Det blir skönt...!
Vi måste åka via Svenstavik för Pelle ska lämna grejer på zink...
så det kommer att ta nästan en timma längre att ta sig upp.
Alice kommer inte att gilla detta!
 
Skulle skypat med Lars igår...men vi missade varandra....
....när jag ringde så var han på väg ut....
och när han ringde så sov jag sedan en timma.
Det får bli ikväll.....han fattas mig! <3 
 
Ser fram emot en skön helg i stugan
och önskar er alla en skön fredag och trevlig helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Ha en skön helg ni med i Huså! Jag ska jobba i helgen och troligt är att vi får konkurrens av Gregoriemarknaden...lite folk alltså..:/

2014-03-07 @ 09:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0