Fullt ös....

.....medvetslös!
 
Idag har det verkligen varit fullt ös...!
Jag började dagen med att följa med Pelle till Svenstavik i morse
med start 06:30 och bara fram och tillbaka...
med grejer som skulle på zinken!
På lunchen var vi hem och spacklade färdigt väggen
som ska tapetseras ikväll...
.....telefonen ringer som toka
och jag hinner knappt utföra någonting annat än att svara.
Bra för affärerna om inte annat!
 
Ikväll blir det som sagt tapetsering av fondvägg...
spännande som tusan.
Vi målade nästan klart alla väggar igår
och det blev kanonfint tycker jag i alla fall.
Jag ska måla skåpdörrar och så ska vi riva bar/köksön och modellera om den lite.
 
Det är ganska jobbigt att vara utan kök kan jag tala om..
inte kul alls!
Men nu har det ju vänt...
....nu blir allt bara bättre å bättre!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0