Måla fan på väggen.....

......det är jag bra på!
 
Att ta ut både sorg och glädje i förskott...
ibland är detta bra...man får vara glad länge eller "i alla fall".
Ibland...när det gäller sorg eller rädslor är det ju inte så bra.
En gasexplosion i New York igår...syrran ringer och berättar...
jag har inte sett eller hört om detta.
Lars bor ju inte i närheten av händelsen och NY är stort...
men ändå...han har ju lov och han sa att dom skulle göra Manhattan och Central Pak.
Sagt och gjort...jag slänger mig på telefonen....
skickar meddelande både via skype och FB
  " Hallå...är du ok?
Hör av dej så att jag vet...orolig över explosionen på Manhattan...!
Två hus som kollapsat efter en gasexplosion...tror dom!
Vill veta att du är OK....nordost om Centralpark...två döda och flera skadade
...Park Avenue 1644 och 1646....två femvåningshus som kollapsat....! "
  Skriver långa haranger om den oro jag befinner mig i.
...inget svar...!
 Efter en timma skypar sonen och säger att han nyss vaknat
och att dom var på Manhattan kvällen innan men inte ens varit ut ännu denna dagen!
Skönt så klart att han är OK...!
Inte underligt att man är helt slut i kroppen som jagar upp sig så!!
 
Knoga bägge nävarna ...snappla av!...som Knut sa!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: annika

Tänkte faktiskt på dig när jag hörde om det - "nu blir Anita orolig, det skulle jag ha blivit" För jag vet hur jag var när alla medier berättade om orkanen som skulle in över Long Island...Två år på raken. Men det gick bra för min unge också och inför den andra (som var värre) så var hon nog lite bättre på att hålla mamman med lugnande information. Ha det gott!

2014-03-13 @ 18:32:04
Postat av: Maggan

Klart du blev orolig. Ville inte skrämmas men moster blev också rädd. Kram!

2014-03-14 @ 06:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0