Slit å släp.....!

Eftersom vi inte har något fungerande kök så har jag liteproblem med disken. Även om det inte blir så mycket disk på två personer så blir det dock disk...! Provade att diska i badrummet men det blev så jäkla grisigt överallt....så nu släpar jag disken på jobbet och kör den i maskin där....det funkar ganska bra....förutom att jag måste ta bilen varje dag...och jag är van att kunna gå till å från jobbet. Men nu ät det vara så här tills vi är klara med köket! Idag har jag i alla fall fått min motionsrunda.....sprungit runt med inbjudan till årsmöte nu när jag kom hem...det tog en 30 minuter! Nu ska katterna ha fisk och sen ska Pelle och jag äta något...! Jag borde måla dom skåpluckor som är kvar att måla men vet inte om jag pallar med att byta om å ta fram färg å täckpapper på golvet...å nya penslar..å...å...! 



Kommentarer
Postat av: Marina

.....ska inte ni till New York...?

Svar: Vi åker på onsdag till Trondheim och flyger därifrån på torsdagsmorgon. Bor över en natt hos Pelles syster!
jamtlandspower

2014-03-31 @ 19:12:28
Postat av: Anonym

Oki...tokjobba in i det sista alltså...😜 puss

2014-03-31 @ 21:32:57
Postat av: Marina var det....se ovan ⤴️

😊

2014-03-31 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0