Fort var det gjort!

En helg försvinner så fort....
.....först är det fredag och plötsligt är det måndag!
Kanske lite överdrivet, men undan går det!
Det blev en härlig dag med grannarna igår....
....dom få som dök upp!
Tack till er som kom...!
 
Sen pysslade vi hemma....
...planterade blomlådor, drack rosé med grannen i solen
och grillade till middag!
En liten promenad blev det i den underbart varma kvällen
och sen sopade jag gården.
Somnade ovaggad igår kan man lugnt säga!
 
 
Idag en vanlig måndag....
....det regnar...
......jag blir trött bara jag kommer på jobbet...
.....har ont i kroppen efter gårdagens trädgårdsfix...
.....en hel hög med måsten....
.....tinitus from hell....hungrig  å tråkig...!
 
Nästa vecka jobbar jag bar tre dagar...!
 
Lite bilder från igår...!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0