Jahaja....

.....redan lördag! Jag har varit en tur med PK till Svenstavik för att hämta grejer på Zinken. Sen hälsade vi på Elins föräldrar på sportaffären och så tog vi en fika! Väl hemma så hämtade jag Lena och vi handlade inför kvällens sittning på Carinas nya veranda! Det blev en kort å kall sittning...men vi gick in å fortsatte Myyyset. Nils var snäll och hämtade mig! I morgon ska Anna å jag besöka lite gravar...mormor å morfars.….mamma ,pappas å Lasses...och så till Olles grav i Lit!













Kommentarer
Postat av: Maggan

Hälsa Anna!

2014-06-01 @ 07:38:35
Postat av: Marina

Tack för igår! God mat och härliga planer smiddes...😎

Svar: Tack själv...alltid lika roligt att träffas! ❤️👍
jamtlandspower

2014-06-01 @ 10:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0