Mysig helg...

Vi fick en fin kväll igår med en tur i T-birden, trots att det vräkte ner regn! Blev inbjudna till Tjejena i Kännåsen....Gunilla och Titti! Kul å spontant! Idag har jag flängt runt med bästa Lena....först var vi på Bonus Möbler och Jysk...sen Rusta och systemet på Lillänge. Åkte ut till Stocke Titt för en fika ....där träffade vi Biggan å Sven och så kom Karin. Det blev en härlig spontanträff med gott fika. Jag åt en gigantiskt stor räkmacka...god men för stor. Efter fikat åkte vi på Coop å handlade! Nu sitter jag på verandan med ett glas rosé och väntar på att åskvädret ska gå över ...för det ser ut som det skiner upp och jag tror att vi får en fin kväll. Här blir det Lasange till middag...bara Pelle och jag då Lars äter Pizza med polarn. 

En kvällstur med T-birden!



I köket hos Titti å Gunilla - tack för det! ❤️

En fika med härliga vänner - Lena, Karin, 
Biggan & Sven. Kolla mackan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0