Slit å släp...

Emil är sjuk och då måste jag vara på leveranserna.....kunderna måste få sina grejer i tid! Det är slitigt att vara på verkstan....gå å stå å klättra i hyllor....bära å lyfta...det är tungt! Men på ett sätt bra oxå....att få röra på sig är ju inte fel...jag som sitter still hela dagarna i vanliga fall. Men jag får ont i ledern....! Hoppas att Emil är frisk snart....både för min del å så klart för hans egen skull. Ikväll har jag skrivit én inbjudan till gemensam städdag här i området där vi bor....och så har jag delat ut dessa i 63 brevlådor! Nu blir det TVsoffan....trots att jag borde städa Lars rum. Men det är ju en dag i morgon oxå....på torsdag ska jag vara på katthemmet och på fredag kommer den förlorade sonen hem! ❤️
Jag har lagat middag på min gasolspis idag...för första gången....Lycka! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Synd med torsdagen :( kul med fredagen :) och... Jag vill också ha en gasolspis! 😛

2014-05-06 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0