Boooorimg.....!

Det är otroligt tråkigt att bara orka med att jobba och nästan inget annat...! Längtar efter att det ska vända...! Tror att vi på KAPAB får en nystart och det redan före Jul...hemligheter på G..! Avslöjas senare i veckan...ganska häftigt det vi ska göra  faktiskt! I morgon ska jag åka ut till Biggan och sova över...Sven ska bort och B trör inte att vara ensam...så jag ska vara sällskaps dam. Kul som fäääsen...blir bjuden på middag oxå! Sådär ja...inte så booooring after all...! 




Kommentarer
Postat av: Lena

Oj det låter spännande..det där med KAPAB.:-)
Härligt att bli servad middag, hälsa Biggan.

2014-11-12 @ 08:06:10
Postat av: Marina

Men lilla Biggan då..;) Skönt med vänner! Hälsa! <3

2014-11-12 @ 08:38:57
Postat av: Maggan

Jag peppar mig att tordas sova själv i Hållen i vinter, men det rä så jääääääla svart där ute på vintern. Huuuga!

2014-11-12 @ 15:06:37
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0