Fem arbetsdagar kvar....

....innan semester! Nästa söndag flyger vi till Side / Turland! Det ska absolut bli skönt med semester...ledigt....sol å hav. Här på jobbet är allt som vanligt....Nils är tillbaka på kontoret och det känns skönt. Grått å kallt å på väg mot snö är väderprognosen...på onsdag kommer det snö! Jag tror att jag ska packa ikväll...se över vad jag har för kläder att ta med...eller packa väldigt lite och köpa nytt i Side...! Har verkligen behov av nya kläder...! Önskar er alla en bra vecka! 
Och ett stort  Grattis till Ludde som fyller 20 år idag! Hipp hipp Hurra! 💕









Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag tycker det är läskigt att ni skall åka till Turkiet. Ta't försiktigt.

2014-10-13 @ 11:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0