Onsdag...Torsdag å nu....

.....fredag! Många sköna höstpromensder har det blivit i veckan...till å från jobbet å på lunchen...minst tre x 30 min/dag...! I onsdag var jag äntligen på tjejmiddag hos Karin...härligt att träffa alla igen. God mat och högt i tak...jag fick verkligen mina fiskar varma...! That's what friend are for..! 💕 Vi firade igår Pelle å jag...vårt 29:de bröllopsdag..! Egentligen är det på söndag den 5 som är dagen..men vi slog till igår. Utnyttjade mitt fina presentkort som jag fått av restaurang Dahlwinnie..! Vi gick dit och fick en tre rätters..underbar meny.,! Lars var bussig och hämtade upp oss på sin väg från jobbet (han jobbar kväll denna veckan..!) Idag har jag slitit på som vanligt på verkstsn...inte en död minut om du frågar mej...! Vi blir hemma i stan till imorgon eftermiddag...båten ska upp i morgon och Lena B å jag ska fixa fint på gravarna...lite pyssel å plock i övrigt blir det oxå. Vi åker upp till stugan sent i morgon eftermiddag och blir där till på måndag! Ikväll har vi ätit en god middag och nu blir det soffmys..! Önskar er alla en skön fredagskväll! 













Kommentarer
Postat av: Marina

Ja vilken vecka! Grattis till bröllopsdagen! Jag har varit conferansier på Fannys höstmode visning. Sååå kul! Supersnygga kläder - fyndade både syster och Imorgon lite shopping med nämnda syster ❤️ kvällens sena timma skyller jag på mysigt sällskap😉 god natt!

2014-10-04 @ 02:14:23
Postat av: Marina

Ja vilken vecka! Grattis till bröllopsdagen! Jag har varit conferansier på Fannys höstmode visning. Sååå kul! Supersnygga kläder - fyndade både syster och Imorgon lite shopping med nämnda syster ❤️ kvällens sena timma skyller jag på mysigt sällskap😉 god natt!

2014-10-04 @ 02:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0