Som en kratta....

Sov som en kratta natten till idag...! Så jäkla ont i mina händer...fötter...alla småleendet..,! Vaknade var gång det var dax stt vända på sig. Det har i alla fall gått bättre att jobba idag...efter lite Voltaren a la Turkiet...! Köpte på mej lite askar när jag var där! Det ble en lång dag idag med...men idag tog jag lunchrast med en promenad i solen....skönt som fasen..! Fick ett meddelande idag och en fråga om mina katter var OK...sen en bild på en död katt som var jätte lik Alice.....oerhört orolig innan jag kom hem och möttes av två hungriga hårbollar...! Huvva va oroligt det var tills jag visste att det INTE var min katt...! Linas matkasse bjöd på Spättarullader med créme fraich, citron och dillstekt blomkål...jätte gott! På FB har jag idag fått " gilla markeringar" från en vän som är död...! Lite kymigt känns det..! Ett tecken från andra sidan...spöken...eller någon som inte förstår bättre än att använda en död människas FB-Konto...! Nu är Pelle i garaget...jag ska fixa lite matlådor och sen fisa ihop i soffan...! Vad gör du då denna onsdagkväll..mitt i livet? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0