.....detta med tiden....!

Idag har det gått med full gas hela dagen...hann dock med en promenad på lunchen. Började med att åka på återvinningen med sopor redan kl.7...sen jobba järnet på leveransavdelningen.... Min medarbetare gjorde ännu en operation idag så han blir nog borta ett tag....! Som sagt hann med en skön promenad i solen på lunchen. Blev kvar på jobbet till nästan 18:00....Pelle åkte och hjälpte Nils med skotern och jag gick hem ovh fixade middag. Lars jobbar kväll denna veckan så det vart vara Pelle och jag som åt! Efter maten tillbaka på KAP fär lite mera jobb....var hemma lagomt till IDOL...! Nu dax för sängen då det är tidig revelj i morgon...! Bör vara på jobbet i tid för att hinna...ska nämligen vara ledig två timmar på förmiddagen i morgon...Jag och Thunderbirden ska vara med på ett event på Jamtli....! 
Over & Out! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0