Great Lake Run..!

Nu är vi på plats i Kaxås....efter en eftermiddag med Great Lake Run...bilorientering med lekar med start i stan å mål på Svea Park i Kaxås. Vi startade tidigt och var så klart tidigt i mål. Det gick väl sådär på kontrollerna...roliga tävlingar med bl.a. styltgång. Vi skulle grilla till middag på en engångsgrill...men den ballade ur och jag hade glömt alla kryddor "what so ever...! " Det blev ändå en fantastisk middag...jag marinerade köttet i guacamole..och kryddade potatisen med tortillachips och piggade upp den med mjukost....! fick ju steka allt på gasolspisen...!  Nu samlas alla raggare för en kul kväll på Svea Park...å jag måste hitta nånstans att ladda min telefon. Trevlig lördagkväll till er alla! 











Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken dag ;) Vilket väder! ...och idag hittade jag er i ÖP och på webbtv <3

2014-09-07 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0