Kroppen å knoppen....

Jag sliter å stressar på jobbet för att hinna med....klättrar i hyllor...lyfter å bär....går å står hela dagarna...! Jag är helt slut när jag kommer hem.....men jag får mindre å mindre ont i kroppen...är inte längre så stel och har rätat upp ryggen...är spänstigare å snabbare i steget när jag promenerar. Inget ont som inte har något gott med sig...! När jag nu blev tvungen att kiva ur kontorsstolen och slita lite ont så mår kroppen sååå mycket bättre! Det är klart att stressen med mitt eget kontorsjobb är ju inte bra...på sikt..! Får nog ha det så här nån månad till...! Ner i vikt går jag oxå....av bara farten...! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Heja Anita! ❤️

2014-09-17 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0