Min rygg....!

Igår när jag kom hem från jobbet ville inte min rygg mera....en ischiasnerven i kläm...! Jäklar vad det var kämpigt....åt Voltaren och låg på golvet med benen på en pall..! Det gav ned sej efter några timmar och då var jag helt slut....somnade som en klubbad! Idag har jag käkat Voltaren i förebyggande...! Meningen var att jag skulle på ett möte på kattklubben....men jag orkade inte gå...! Vet inte vad det är med mej men just nu orkar jag bara jobba å sova....jobba å sova! I morgon åker vi till Huså för en arbetshelg...husets ska höjas i ena hörnet där det sjunkit...Måste höja å palla under med sten. Sen ska vi lägga golvvärme i kök å matrum...! Pelle han är tidsoptimist och tror att vi hinner allt på en helg...Jag är skeptisk...trots att Lars och en polare ska följa med och hjälpa till...! Jag får stå för markservicen...kan varken gräva eller lägga golv...! Nu blir det ännu en trött kväll i soffan! 





Kommentarer
Postat av: Marina

Aj aj aj..:/ Ta hand om dig i helgen! Jag ska jobba på bibblan imorgon och i med valet på söndag - ingen vila denna helg :o) Blir nog bra ändå <3

2014-09-12 @ 08:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0