Ny vecka....

....nya möjligheter! Det blev en vecka till på leveransavdelningen eftersom L blev fortsatt sjukskriven....och idag är Nils hemma för vård av hund...Tilda behöver vila sitt ben så Nils jobbar hemifrån hela veckan. Inte så bea start på min vecka då....tur att jag har Emil....radarparet Anita å Emil..! I morgon ska jag jobba några timmar på Katthemmet och på onsdag är det tjejmiddag hos Karin. På torsdag ska vi ut och äta jag och PK...firar 29 årig bröllopsdag till helgen och passar då på att nyttja den middag jag fick i gåva av Dalwhinnies förra hösten. Det var den veckan...! Vad har du för dej då...?

Långhårig är jag oxå....Carina Hjälp...!

Kommentarer
Postat av: Marina

Paketerade in båten igår med nya presenningar då Ivar tog de förra..:/ Idag håller jag på att rensa i ett trapphus här på jobbet där det står mystiska saker efter folk som gått i pension.... Städar helt enkelt :) *Jag (du) måste ringa Carina....trallala*

Svar: Hahaha...eller hur! 😝
jamtlandspower

2014-09-29 @ 11:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0