Over the Hump.....!

Så var onsdagen avklarad...och det känns bra! Jag var på jobbet 07:20 i morse...tog bilen eftersom jag skulle på fotvård på förmiddagen och min förkylning sätter stopp för att cykla..! Var alltså på Wellness Kliniken i morse och fixade mina stackars fötter...det var sååå skönt...! Efter jobb å middag tog vi en promenad för att hämta ett paket på ICA Matmästaten...så skönt i luften...linne på bara...härliga dagar i september om jag förstått vädergudarna  rätt...! Förbarmade mig över mina blomlådor då jag kom hem....konstigt detta med att komma ut på en promenad trots att man egentligen inte orkar...bara man tar sig iväg så blir man genast piggare än innan...och orkar lite till! Nu kaffe å TV...! 
Apropå ingenting så vill jag påminn dej om att ta dej upp ur soffan och gå rösta....man kan rösta i förväg....det har jag gjort...! 

Gå å rösta! 



Kommentarer
Postat av: Marina

Jag jobbar på valdagen :) så jag röstar då 😀

2014-09-03 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0