Så jäkla typiskt....



....att Nils blev sjuk idag...vi som redan är kort med folk och jag som har tusen saker att göra...!

.....att Lars bil har gått sönder......nu kan jag inte låna den på fredag när jag ska till syster i Hållen...!

....att det ska vara så svårt att se på nätet vad det kostar att hyra bil för en helg...! 

.....att Danske Banks hemsida packade ihop....jag som skulle göra löner....!

.....att Pelle glor på film....jag som vill flippa på TVn....!

.......att jag glömt bädda rent....när jag rev ur lakanen i morse...! 

.......att det inte är fredag idag å att jag redan var på plats...i Hållen...!

Jag vet att  allt löser sig....surar lite bara! 😜





Kommentarer
Postat av: Maggan

Nu är det bara 22 timmar kvar! ❤️❤️❤️❤️

2014-09-25 @ 19:28:38
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Lena

Sicken osis du har , men det blir nog bra tillslut. Hälsa till Hållen, kram.

2014-09-25 @ 21:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0