Jag hinner inget....

....Absolut inget mer än att jobba....och så dessa kvällsuppdrag...Är så jäkla trött så jag "glömmer att blogga"...! Inte bara blogga jag glömmer....en hel del annat som inte heller blir av för att det försvinner....I går var det ett pass på Katthemmet efter jobbet och sen iväg på affären för att handla till kvällens möte med grannarna....brukar ju bjuda på sallad å paj å vin efter mötet...Idag MÅSTE jag göra lönerna....lön på fredag...! svårt med kontorsjobbet nu när jag jobbar på leveransavdelningen...Emil är ju sjuk...! Är nu på väg på jobbet...men först har vi varit å lämnat grejer på källsorteringen i Odenskog...hämtat paket på Jetpack i Torvalla.....bytt gasoltub i Lugnvik....Ibland är vägen till Lit extra lång! Tur att jag snart ska få vara lite ledig....måste dock fixa för katterna först...!

Lunchpromenad i Lit!

Trötta fötter...! 



Kommentarer
Postat av: carina frissan!

Jaa du tjejen ,,det värsta när dagarna försvinner..e ju att de går inte i repris...önskar dig ledigt som bara den!!Kul att få se finvovven...jag o min vovve ska prova länsveterinärerna i Brunflo idag ...i söndags vare jobbigt ...idag ere bättre ...skit att bli gammal för oss alla...stor kram å kom ihåg att andas!!

2015-04-23 @ 10:58:43
Postat av: Lena

Du måste lugna ner tempot lite, vill nu ha kvar dig läääänge min vän!

Svar: Jag vet.....!❤️
jamtlandspower

2015-04-23 @ 17:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0